Απόφοιτοι προσλαμβάνουν

Εδώ μπορείτε να βρείτε αγγελίες πρόσληψης από Αποφοίτους για Αποφοίτους. Αν θέλετε να καταχωρήσετε κάποια αγγελία πρόσληψης στην εταιρία σας, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Link “Καταχωρήστε την αγγελία σας” και σε 2-3 λεπτά έχετε βοηθήσει τους συναποφοίτους σας και στηρίξει πολύ αποτελεσματικά τον ΣΑΚΑ!

Καταχωρήστε την αγγελία σας  

SALES SUPPORT 

 

Οργανισμός: ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ Α.Ε.

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Η εταιρία ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΑΕ, ηγέτιδα στον χώρο της φύλαξης και διαχείρισης φυσικών και ηλεκτρονικών αρχείων, καθώς και στις νέες τεχνολογίες διαχείρισης της πληροφορίας,  επιθυμεί να εντάξει άμεσα στο δυναμικό της, για πλήρη απασχόληση:

 SALES SUPPORT

Ο συνεργάτης Sales Support ανήκει στο Τμήμα Πωλήσεων.

Είναι υπεύθυνος για την υποστήριξη των πωλήσεων βοηθώντας στην ομαλή λειτουργία του τμήματος Πωλήσεων.

Δέχεται επικοινωνία από τους πελάτες και παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη. Συντάσσει προσφορές και προετοιμάζει τις συμβάσεις σε συνεργασία με τους Account Managers και το Νομικό τμήμα. Στην συνέχεια ο συνεργάτης Sales Support διατηρεί και εμπλουτίζει την σχέση με τον πελάτη σε συνεργασία με το Customer Service.

Εκπαιδεύεται συνεχώς στις ήδη υπάρχουσες και στις νέες υπηρεσίες της εταιρείας.

Η θέση απαιτεί υπευθυνότητα, ευελιξία, δεξιότητες στην οργάνωση, εχεμύθεια και ομαδικότητα.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με κατεύθυνση/εξειδίκευση στον οικονομικό, τεχνολογικό τομέα ή και μάρκετινγκ.
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση υποστήριξης πωλήσεων.
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
  • Ευχέρεια χρήσης πληροφοριακών συστημάτων και χειρισμού των εφαρμογών MS Office.
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες.
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
  • Παροχή προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης
  • Εργασία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση & επιμόρφωση
  • Δυνατότητες εξέλιξης στις πωλήσεις

Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν το βιογραφικό τους σημείωμα απαραίτητη αναγραφή στο θέμα τον κωδικό της θέσης, στο e-mail: hr@archeiothiki.gr.

Δημοσιεύτηκε από : ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΜΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ '86

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6932755754

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: cis@archeiothiki.gr

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Entrepreneur Selection & Growth Associate 

 

Οργανισμός: Endeavor Greece

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Key Responsibilities

(1). Coordinate Endeavor Greece’s Search & Selection Process:

  • Develop expertise in strategic industry verticals and proactively screen high-potential entrepreneurs running companies with EUR500,000 – EUR50 million in annual sales
  • Leverage Endeavor’s network of business leaders, investors, entrepreneurs, academics and journalists to “nominate” potential candidates
  • Assess companies’ growth potential, critical challenges, and the entrepreneurial capacity and mindset of the team
  • Draft company overviews and detailed case studies to be used at Endeavor’s Local and International Selection Panels. These case studies analyze business concepts, innovation, growth potential and management teams
  • Support entrepreneurs through the selection process through mentor research and outreach, meeting coordination and detailed note-taking
  • Prepare and train entrepreneurs for Local and International Selection Panels
  • Maintain an ongoing pipeline of potential entrepreneur candidates

(2). Accelerate Entrepreneur Impact through Endeavor Services:

  • Build deep relationships with local High-Impact Endeavor Entrepreneurs
  • Help Endeavor Greece Entrepreneurs grow faster and more effectively by anticipating and proactively managing their needs and required services
  • Design, develop, and manage all aspects of the support given to entrepreneurs including advisory boards, mentorship sessions with advisors and investors, and other strategic services related to talent and investment
  • Provide support in event, partner, and network services by helping event lead, involvement in partner communication and reporting, familiarizing oneself with entrepreneur portfolios to support calls, suggesting collaborations, and researching potential connections for companies.
  • Contribute to overall management by supporting with the logistics of recruiting, running reports and dashboards regularly to monitor service delivery, and familiarizing oneself with Endeavor’s existing network.
  • Independently facilitate efficient meetings with entrepreneurs through clear objectives and effectively structured discussions as well as strong relationships.
  • Monitor accounts and ensure that entrepreneurs are aware of programs and opportunities offered by Endeavor, and proactively suggest relevant services.
  • Work with Endeavor Global NY headquarters and other Endeavor affiliate offices to provide selected entrepreneurs with additional support and resources from Endeavor’s network

(3). Manage Entrepreneur Selection & Growth Associates:

  • Provide clear direction and feedback to the ESG team
  • Ensure that company profiles are completed on time and are of the highest quality
  • Ensure that Endeavor Greece provides maximum value to its’ High-Impact Entrepreneurs

(4). Increase Endeavor’s brand awareness and leadership position

  • Assume an active role in Endeavor Greece’s marketing and positioning activities, providing input into MarComms strategy and messaging, acting as an ambassador of the organization and contributing to the blog, social media, press events and general publicity of Endeavor Greece

Qualifications

  • Bachelor’s degree with 1-3 years of relevant work experience (consulting, investment banking, private equity, business development, corporate development)
  • Strong writing and analytical skills
  • Exceptional business acumen: ability to identify and evaluate world-class entrepreneurs and companies
  • Strong work ethic
  • Strong interpersonal skills and ability to work in and manage a team
  • Entrepreneurial personality and capacity to achieve significant results with limited resources
  • Self-starter and ability to work independently in a fast-paced, often ambiguous environment
  • Excellent oral and written communication skills both in English and Greek
  • Highly motivated, focused, creative, flexible, organized, and able to balance multiple priorities
  • Connecting personality, focus on servicing and managing multiple accounts, interacting with entrepreneurs, executives and mentors, providing value for all engaged stakeholders
  • Passion about entrepreneurship, business, economics and international development
  • Knowledge of the economic and business climate, activities and trends in Greece
  • Flexibility and willingness to travel
  • Strong computer software proficiency on MS Office (Word, Excel, Power Point) is required, while familiarity with business software products (GSuite, Salesforce etc) will be considered a plus

What we offer

  • Dynamic work environment in a highly qualified team
  • Access to international professionals in 30+ countries
  • Access to High-Impact entrepreneurs and corporate executives
  • Extensive development opportunities
  • Opportunity to have a significant impact on the developing local entrepreneurship ecosystem
  • Competitive compensation package

Δημοσιεύτηκε από : ΜΑΡΚΟΣ ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ '04

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6946512101

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: markos.kiosseoglou@endeavor.org

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

Marketing & Communications Associate 

 

Οργανισμός: Endeavor Greece

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Key Responsibilities

(1). Brand Management:

  • Work within Endeavor’s global corporate identity framework to build brand awareness as well as develop relevant collateral materials and marketing activities
  • Develop and implement overall branding, marketing, design and communications strategy
  • Work closely with partners to design and produce marketing and promotional material

(2). Event Management:

  • Maintain an annual events calendar. This includes development and execution of Endeavor managed and branded events as well as supporting Endeavor’s presence and participation in relevant community activities.
  • Collaborate with Endeavor Global, local team and stakeholders for the organization, logistics management and communication of events.

(3). Outreach and Thought Leadership:

  • Build and maintain contacts in the local press as well as help position Endeavor’s Managing Director, board members and entrepreneurs as effective spokespeople for entrepreneurship in Greece
  • Promote Endeavor, Endeavor Greece, entrepreneurs, programs as well as global and local initiatives and activities, in local and international media
  • Ensure Endeavor Greece participates and has an active role in events, panel discussions, forums and communities related to entrepreneurship in Greece

(4). Web and Social Media Content:

  • Maintain and update Endeavor Greece’s website
  • Execute a social media plan
  • Track, optimize and act on web/social media analytics.
  • Build, maintain and continuously improve Endeavor Greece’s online presence and stakeholder engagement, through all available channels

(5). Partnership Management & Stakeholder Servicing:

  • Build, support and engage Endeavor Greece mentors and partners
  • Support Endeavor Greece activities through establishing and servicing partnerships with communication synergies, sponsorships and other institutions
  • Support Entrepreneur Selection & Growth team in managing relationships with selected Endeavor Entrepreneurs
  • Work with Endeavor Global’s NY headquarters and other Endeavor affiliate offices to provide selected entrepreneurs with additional support and resources from Endeavor’s network

Qualifications

  • Bachelor’s degree with 1-3 years of relevant work experience
  • Demonstrated creativity in marketing and communications
  • Web and social media savvy
  • Strong copywriting skills
  • Exceptional business acumen: ability to identify and evaluate world-class entrepreneurs and companies
  • Strong work ethic
  • Strong interpersonal skills and ability to work in a team
  • Entrepreneurial personality and capacity to achieve significant results with limited resources
  • Self-starter and ability to work independently in a fast-paced, often ambiguous environment
  • Excellent oral and written communication skills both in English and Greek
  • Highly motivated, focused, creative, flexible, organized, and able to balance multiple priorities
  • Connecting personality, focus on servicing and managing multiple accounts, interacting with entrepreneurs, executives and mentors, providing value for all engaged stakeholders
  • Passion about entrepreneurship, business, economics and international development
  • Knowledge of the economic and business climate, activities and trends in Greece
  • Flexibility and willingness to travel
  • Strong computer software and graphics proficiency (Word, Excel, Powerpoint; Photoshop and InDesign knowledge a plus)

What we offer

  • Dynamic work environment in a highly qualified team
  • Access to international professionals in 30+ countries
  • Access to High-Impact entrepreneurs and corporate executives
  • Extensive development opportunities
  • Opportunity to have a significant impact on the developing local entrepreneurship ecosystem
  • Competitive compensation package

Δημοσιεύτηκε από : ΜΑΡΚΟΣ ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ '04

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6946512101

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: markos.kiosseoglou@endeavor.org

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

Digital Marketing Analyst 

 

Οργανισμός: ANNA MARIA MAZARAKI

Κλάδος: Ένδυση, Υπόδηση, Κοσμήματα, Αξεσουάρ (Παραγωγή, Εισαγωγή, Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο)

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Digital Marketing Analyst

Ζητείται από την εταιρεία κοσμημάτων «Άννα Μαρία Μαζαράκη» Digital Marketing Analyst, για τη στελέχωση θέσης στο τμήμα Marketing της εταιρείας, με ενθουσιασμό και πάθος για τη μόδα, το κόσμημα και το design.

 

Περιγραφή Θέσης

  • Διαχείριση & παρακολούθηση όλων των εργαλείων Analytics για την συλλογή δεδομένων (social media, web analytics, rankings etc.)
  • Mέτρηση και reporting όλων των ενεργειών του τμήματος
  • Παρακολούθηση & βελτιστοποίηση των καναλιών(Facebook, Instagram, Youtube, Website, Blog, Google Ads)
  • Συμμετοχή στη στρατηγική digital marketing campaigns, SEO/SEM, email, social media & display advertising
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη creative content βάση online trends, searches & seasonality
  • Συμμετοχή σε όλες τις δραστηριότητες του τμήματος Marketing και Επικοινωνίας

Προφίλ Υποψηφίου

  • Πτυχίο Marketing, επικοινωνίας, ή συναφούς επιστημονικού πεδίου
  • 2+ χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση ή εμπειρία στο ψηφιακό marketing/ επικοινωνία
  • Καλή γνώση online εφαρμογών (CMS, Analytics, Εmail platforms etc.)
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα (γραπτά και προφορικά)
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη του ομαδικού αποτελέσματος
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Θετική ενέργεια, φαντασία και οργάνωση

Σχετικά με την Άννα Μαρία Μαζαράκη Α. Ε.:

Απόλαυση, χαρά, χαμόγελο, μόδα, χρώματα, σχέδια, στυλ. Αυτό σημαίνει για εμάς το κόσμημα. Η Άννα Μαρία Μαζαράκη ξεκίνησε να σχεδιάζει κοσμήματα το 1995 για τις φίλες της, για όλες εκείνες τις γυναίκες που θέλουν να ανανεώνουν το στυλ τους συνέχεια. Από την αρχή, το όραμα της εταιρείας ήταν, όλοι να μπορούν να απολαύσουν την μοναδικότητα του κοσμήματος χωρίς ενδοιασμούς και χωρίς άγχος για την τιμή.  Η προσιτή πολυτέλεια μας εμπνέει και μας φτιάχνει τη διάθεση.  Σε όλα μας τα καταστήματα μας θα συναντήσετε τα κορίτσια μας που είναι πάντα χαμογελαστά και έτοιμα να  δώσουν τις πιο όμορφες και μοδάτες συμβουλές. Ανυπομονούμε να σας γνωρίσουμε και να σας φτιάξουμε το κέφι σε ένα από τα 20 καταστήματα μας σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο.

 

Αποστολή βιογραφικών στο a.rempoutzakou@mazaraki.eu

Δημοσιεύτηκε από : ΑΛΕΞΙΑ-ΙΩΝΗ ΡΕΜΠΟΥΤΖΑΚΟΥ '09

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6936604990

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: A.REMPOUTZAKOU@MAZARAKI.EU

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

DIAGEO - Islanders 2018 

 

Οργανισμός: DIAGEO

Κλάδος: Τρόφιμα - Ποτά (Παραγωγή, Εισαγωγή, Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο)

(Δημοσίευση: 30-01-2018)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 12-02-2018)

Επικοινωνούμε μαζί σας, για να σας γνωστοποιήσουμε ένα σημαντικό project της εταιρείας μας, πολυεθνικού οργανισμού στον χώρο των τροφίμων/ποτών. Αναζητούμε πάνω από 11 άτομα για να χτίσουν την ομάδα Islanders (Sales Representatives), που ενισχύει το δυναμικό των πωλήσεών μας για την τουριστική περίοδο, και τρέχει με επιτυχία τα τελευταία 13 χρόνια.  Πρόκειται για στελέχωση ομάδας Πωλητών που θα εργαστούν για τους μήνες Μάρτιο με Οκτώβριο 2018 [7 μήνη εργασία], με έδρα σε κάποιο από τα νησιά της Ελλάδος.

Παράλληλα το πρόγραμμα αντιπροσωπεύει τη βασική πηγή ταλέντων για μόνιμες θέσεις στον οργανισμό μας σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, καθώς τα τελευταία χρόνια περισσότεροι από 1 στους 3 ταλαντούχους συμμετέχοντες έχουν απορροφηθεί και εξελιχθεί στο δυναμικό της εταιρείας, έχοντας ενισχύσει τις εμπορικές και ηγετικές τους δεξιότητες.

Για το πρόγραμμα αυτό αναζητούμε Υποψηφίους – Πτυχιούχους, με μικρή επαγγελματική εμπειρία, κατά προτίμηση σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών/πωλήσεις, τουρισμό, και εστίαση. Απαραίτητη προϋπόθεση το πτυχίο και η άδεια οδήγησης – καθώς η έδρα εργασίας θα είναι σε νησί και οι μετακινήσεις θα γίνονται με αυτοκίνητο που παρέχει ο οργανισμός.

Στα links που ακολουθούν θα μπορέσετε να δείτε την αγγελία που αφορά στο πρόγραμμα Islanders (Sales Representatives -Temporary positions), στο Kariera και θα βρείτε επισυναπτόμενο το αρχείο pdf της αγγελίας για διευκόλυνσή σας.

Θα θέλαμε να επικοινωνήσετε αυτές τις θέσεις στους Πτυχιούχους και Μεταπτυχιακούς σας φοιτητές και αποφοίτους με σκοπό να στείλουν το βιογραφικό τους στο e mail της αποφοίτου που δίνεται εδώ: xenia.paschopoulou@diageo.com ή/και xenia.career@gmail.com. Εναλλακτικά θα δείτε και στο επισυναπτόμενο pdf μπορείτε να αποστείλλετε και απευθείας στο e mail που αναγράφεται μέσα στην περιγραφή θέσης.

Δημοσιεύτηκε από : ΞΕΝΙΑ ΠΑΣΧΟΠΟΥΛΟΥ '91

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6974068307

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: xenia.career@gmail.com

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΙΒ 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: Εκπαίδευση (Σχολεία, Πανεπιστήμια, Φροντιστήρια)

(Δημοσίευση: 17-10-2017)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 20-10-2017)

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΙΒ-ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ-ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ

Δημοσιεύτηκε από : ΜΕΛΕΤΙΟΣ-ΤΑΥΓΕΤΟΣ ΜΕΛΕΤΟΠΟΥΛΟΣ '81

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

JUNIOR ANALYST - CORPORATE FINANCE 

 

Οργανισμός: EUROCORP Α.Ε.Π.Ε.Υ.

Κλάδος: Χρηματοοικονομικά (Τράπεζες, Χρηματιστήριο, Οικονομικές Υπηρεσίες)

(Δημοσίευση: 03-10-2017)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 31-10-2017)

Ελληνογαλλική χρηματοοικονομική εταιρεία, ηγέτης στον τομέα της, με έδρα στο κέντρο της Αθήνας, ψάχνει να προσλάβει αναλυτή στο τμήμα του Corporate Finance. H θέση αναφέρεται διοικητικά στον Υπεύθυνο του τμήματος Corporate Finance.

Αρμοδιότητες :

  • Παρακολούθηση εταιρειών και δημιουργία οικονομικών μοντέλων
  • Διεξαγωγή ερευνών, παραγωγή αναλύσεων και επενδυτικών προτάσεων
  • Παρουσιάσεις εταιρειών και επενδυτικών προτάσεων σε πελάτες της Εταιρείας, στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Δημιουργία και τη διατήρηση σχέσεων με τους πελάτες, τους νομικούς συμβούλους και τους δανειστές

 

Απαιτούμενα Προσόντα :

  • Μεταπτυχιακός Τίτλος Οικονομικών Σπουδών
  • 1-3 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε Τράπεζα/ εταιρεία asset management ή σε συμβουλευτική εταιρεία
  • Άριστη γνώση εφαρμογών ηλεκτρονικού υπολογιστή (Word, Power Point, Excel) και υποστήριξη οικονομικών μοντέλων
  • Απαραιτήτως άριστη γνώση Αγγλικών και Γαλλικών
  • Γνώσεις στα θέματα της Κεφαλαιαγοράς
  • Ακεραιότητα χαρακτήρα, εχεμύθεια, προγραμματισμός και οργάνωση εργασίας καθώς και καλές επικοινωνιακές σχέσεις

 

Για την ανωτέρω θέση η εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Προοπτικές ανάπτυξης και εξέλιξης

Δημοσιεύτηκε από : ΑΛΕΞΙΑ ΚΟΥΦΟΠΑΝΤΕΛΗ '02

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6937785358

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: alexia.koufopandelis@gmail.com

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

ΝΕΑΡΟΣ ΕΚΤΙΜΗΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΟΙΠΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ 

 

Οργανισμός: ΒΑΛΕΡ ΑΕ

Κλάδος: Ακίνητα και Κατασκευές (Διαχείριση Ακινήτων, Τεχνικές και Κατασκευαστικές Εταιρείες, Αρχιτέκτονες, Μηχανικοί, Οικοδομικά)

(Δημοσίευση: 03-10-2017)

ΝΕΑΡΟΣ  ΕΚΤΙΜΗΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΟΙΠΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Ζητούμε  2 νεαρούς μηχανικούς (πολιτικός μηχανικός, αρχιτέκτονάς, τοπογράφος κα),  για εργασία στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, ιδανικά με μεταπτυχιακό σε MBA/Finance/Real Estate,  ως στελέχη για την εταιρεία μας (σύμβουλοι ακίνητης περιουσίας).

Περιγραφή θέσης:

«Νεαρός εκτιμητής ακινήτων, υποστήριξη των εταιρικών δραστηριοτήτων». Η θέση αφορά  εκτιμήσεις ακινήτων καθώς και γενικότερη υποστήριξη των εταιρικών δραστηριοτήτων με την μορφή desktop/internet-based research καθώς και direct marketing”. Το στέλεχος θα θέσει ως στόχο να πιστοποιηθεί ως valuer είτε από την TEGOVA είτε από το RICS μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.

Οι εταιρικές δραστηριότητες είναι: Α) Σύμβουλοι Ακινήτων : μεσιτεία, εκτιμήσεις, μελέτες αξιοποίησης, επενδυτικές υπηρεσίες. Β) Σύμβουλοι Χρηματοδοτικών Προγραμμάτων: ετοιμασία αιτήσεων και παρακολούθηση τους για επιχορήγηση στο πλαίσιο διαφόρων χρηματοδοτικών προγραμμάτων/ έλεγχος αιτήσεων για λογαριασμό ενδιαμέσων φορέων.

Οι υποψήφιοι θα ήταν καλό να έχουν διατρέξει τις ιστοσελιδες ΕΛΙΕ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εκτιμητικής), ΣΕΚΕ (Σύλλογος Εκτιμητών Ελλάδος), της εταιρείας μας, διεθνών συμβούλων ακινήτως (όπως, cbre, savills, Cushman + Wakefield) για να αποκτήσουν μια εικόνα των δραστηριοτήτων του χώρου των συμβούλων και εκτιμητών ακινήτων. Επιθυμητή η εξοικείωση με θέματα εκτιμήσεων ακινήτων (πχ European Valuation Standards, δωρεάν downloable από τα sites των ΣΕΚΕ-ΕΛΙΕ). Η πολύ καλή γνώση των δυνατοτήτων του Microsoft office και των αγγλικών αποτελεί προυπόθεση.

Η εταιρεία προσφέρει

Η αμοιβή θα περιλαμβάνει σταθερή μηνιαία αποζημίωση (12 μήνες) και bonus. Η εταιρεία έχει ένα ιδιαίτερα ευέλικτο και φιλικό πλαίσιο εργασίας (χώρος, ωράριο, επικοινωνία) ενώ θα υπάρχει άμεση επαφή με τη ανώτατη διοίκηση (Πρόεδρος, Δ/νων Σύμβουλος). Προϋπηρεσία όχι απαραίτητη.

Διάστημα απασχόλησης

Επιθυμητή : Αορίστου χρόνου.

Είδος απασχόλησης

Σύμβαση έργου για πλήρη και αποκλειστική απασχόληση. Θα εξετασθεί η δυνατότητα ο ενδιαφερόμενος να έχει πολύ μικρή ιδία απασχόληση σε έργα καθαρού μηχανικού που δεν θα έρχονται σε σύγκρουση συμφερόντων με την εταιρεία.

Δημοσιεύτηκε από : ΛΟΥΚΑΣ ΒΑΛΕΤΟΠΟΥΛΟΣ '78

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6944626760

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: loucas.valetopoulos@valeur.gr

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

ζητείται 1 ασκούμενος/η και 2 δικηγόροι 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: Νομικές Υπηρεσίες (Δικηγόροι, Συμβολαιογράφοι, Δικαστικοί Επιμελητές)

(Δημοσίευση: 06-09-2017)

γνωστικά πεδία: προστασία προσωπικών δεδομένων, πληροφορική και τηλεπικοινωνιες, εμπορικό δίκαιο, συμβάσεις,

Δημοσιεύτηκε από : ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ '80

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Executive Assistant 

 

Οργανισμός: EUROCORP Α.Ε.Π.Ε.Υ.

Κλάδος: Χρηματοοικονομικά (Τράπεζες, Χρηματιστήριο, Οικονομικές Υπηρεσίες)

(Δημοσίευση: 01-09-2017)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 15-10-2017)

A Franco-Hellenic financial company, leader in its sector, is looking to recruit an Executive Assistant to provide personalized administrative and secretarial support to the company’s management.

Based at the company’s headquarters in the center of Athens, the tasks will be the following:

  • Provide information to internal colleagues or external partners
  • Prepare and follow-up expenditure reports
  • Taking minutes of BOD meetings
  • Travel planning
  • Organize events
  • Meeting management and organizing conference calls
  • Manage reception and coordination of office
  • Welcome visitors
  • Administrative tasks such as filing, typing, mailing, scanning, printing etc.
  • Maintain the office filing system
  • Take dictation and verbal instructions
  • Stationary level monitoring and ordering of office supplies

Requirements

  • University degree or equivalent
  • Excellent level of French, English and Greek
  • At least 3 years of proven work experience as an Executive Assistant
  • Ability to coordinate multiple simultaneous priorities
  • Very good computer skills, including Word, Excel, MS Outlook, PowerPoint
  • Attention to detail and high accuracy
  • Taking initiatives
  • Ability to work as a team
  • High level of discretion and confidentiality

Δημοσιεύτηκε από : ΑΛΕΞΙΑ ΚΟΥΦΟΠΑΝΤΕΛΗ '02

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6937785358

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: alexia.koufopandelis@gmail.com

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

TELECOM PROJECT MANAGER - PART TIME - CONTRACT 

 

Οργανισμός: AT&T & IBM

Κλάδος: Πληροφορική και Επικοινωνίες

(Δημοσίευση: 24-08-2017)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 31-08-2017)

Telecom Project Manager 

We are currently looking for one experienced candidate to fulfill one Transition Telecom Project Manager, a temporary/part time, job.

 

– The job is located in Europe and the PM will work from home – remote location and all needed tools, such as laptop, VPN access etc. will be provided.

– This position is for a pilot-test phase project for a total of 180 hours work spread over 2 months period, with the option to become a full time contract job.

– The end client is one of the largest marketing/media companies in the world.

– The preferred candidate should have PMP and/or Prince 2 certifications and at least 3 years of experience in managing Telecom Projects.

– Fluent in English.

Δημοσιεύτηκε από : ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ '92

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6959780090

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: dc@otenet.gr

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Legal Associate, Athens 

 

Οργανισμός: Law firm, affiliated with a Big Four auditing firm

Κλάδος: Νομικές Υπηρεσίες (Δικηγόροι, Συμβολαιογράφοι, Δικαστικοί Επιμελητές)

(Δημοσίευση: 27-03-2017)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 31-05-2017)

The affiliated legal practice of a Big Four auditing firm is currently seeking a young, hard-working and ambitious lawyer for the position of:

Legal Associate

You will join a busy, growing team dealing with a diversified client portfolio and a varied caseload including insolvency work, construction work, debt collection, residential and commercial property disputes, general litigation and complex commercial matters.

There will also be opportunities to take on advisory work in relation with commercial law matters, including property and employment work.

What we are looking for?                   

We are looking for a candidate that:

  • is a qualified attorney in Greece (Athens Bar Association or other Bar Association membership);
  • has 4-7 years of relevant professional experience at a law firm, law office or in-house (e.g., legal department of a bank) with a focus on litigation. Previous experience in real estate/property work and/or employment will be considered a plus;
  • holds a Master of Laws (LL.M.) or equivalent postgraduate qualification from a reputable university in Greece or abroad;
  • has an excellent command of the English language;
  • maintains a professional approach, is commercially aware and possesses strong communication skills.

What we offer?

We are offering a competitive compensation and benefits package as well as genuine opportunity for career progression and professional development an international, dynamic and high-calibre working environment.

Δημοσιεύτηκε από : ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΡΕΛΑ '07

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6934237617

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: angeliki.varelas@gmail.com

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Operations & Logistics Manager, Greece 

 

Οργανισμός: Uber

Κλάδος: Πληροφορική και Επικοινωνίες

(Δημοσίευση: 05-12-2016)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 16-12-2016)

Our Operations teams are the heart and soul of Uber. These are the teams that take our global product and localize it to an assigned market, while creating thousands of economic opportunities for drivers, and making transportation cheaper and more accessible for our riders. We are in the midst of incredible growth, which requires hard work. We are looking for individuals who are passionate about what they do and ready to roll up their sleeves to grow their city.

The Operations & Logistics Manager role is a unique opportunity to have a direct impact on your city through the growth and optimization of the driver population on Uber’s platform. This is a critical role as it directly correlates to continually improving the rider experience through greater driver availability, while minimizing costs and streamlining processes associated with the supply side of our business. This data-driven role calls for a rare combination of analytical thinking and interpersonal ability to manage relationships with a very valuable part of our business; our driver partners.

This person will work with data to monitor driver behavior and ensure efficiency through asset utilization, product improvement and supply-chain management. This role is ultimately responsible for making sure we have drivers on the road, where we need them, and when we need them, at all times.

You can find more information and apply here

Δημοσιεύτηκε από : ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΑΝΑΣΣΑΚΗΣ '04

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6946485972

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: e.manassakis@gmail.com

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Junior E-marketing & Social Media Developer 

 

Οργανισμός: GREEK VILLAS 4 RENT .com

Κλάδος: Τουριστικές και Ταξιδιωτικές Υπηρεσίες (Ξενοδοχεία, Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, Διοργάνωση Συνεδρίων, Τουριστικές Υπηρεσίες, Αεροπορία, Αεροπλοΐα

(Δημοσίευση: 12-10-2016)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 30-11-2016)

Greek  Villas 4 Rent .com, the leading short term vacation accommodation rental agency in Greece managing major OTA platforms like greekvillas4rent.com and mykonos-santorini.villas is seeking

E-marketing & Social Media Handler

We offer an excellent opportunity to an unseasoned young professional to be exposed to one of the most dynamic international markets, hands-on, and to gain work experience. The position is par-time reporting directly to the Managing Director

Profile

A young, aspiring professional with time and knowledge to design, manage, implement and integrate with other media according to company marketing strategy select of company sales electronic media campaigns

We are looking for

    •    A senior in High School (!) or recent University student/graduate in relevant field
•    A positive attitude
•    A creative, artful mind
•    Proven agility in handling computers
•    Excellent English, other languages a definite plus (French, German, Italian, Russian, Arabic, Chinese)
•    E-marketing experience with creating and customising html templates
•    Copyright skills in English
•    Acquaintance/experience with MailChimp functions/campaigns
•    Experience with managing social media (Facebook, Twitter, Instagram)
•    Skills in design and/or graphic design a definite plus (DreamWeaver, InDesign, or similar)
•    Own computer

We offer

▪    extensive education
▪    a small renumeration package
▪    bonuses based on sales return and results
▪    flexible working hours and place

Please forward your CV and a small letter in English no more than 300 words explaining why you are interested in the position and what you can bring to our organization:

info@greekvillas4rent.com   by Nov 30, 2016

Δημοσιεύτηκε από : ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΙΑΚΙΔΗΣ '84

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 2110105433 εσ11

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: info@greekvillas4rent

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Social Media Campaign & Content Specialist 

 

Οργανισμός: Relevance Digital Agency

Κλάδος: Marketing και Επικοινωνία (Διαφήμιση, Έρευνα αγοράς, Δημόσιες Σχέσεις)

(Δημοσίευση: 28-09-2016)

DESCRIPTION

Main responsibilities include design and implement social media strategy for all Clients’ social media platforms and manage and optimize all Facebook digital campaigns. The right candidate should possess both strong creative (from writing to design) and analytical skills (ads management), while having the ability to ensure consistency in brand image.

Key Responsibilities:

Branding Strategy Conceptualization.

Produce engaging shareable content for use on all Client’s social channels.

Design and execute social media plans on time and against business objectives.

Liaise with clients and colleagues on projects and presentations.

Monitor the effectiveness of campaigns.

Analyze and create reports of campaigns’ performance, evaluate results and suggest further improvement.

Generate creative ideas for digital content and innovative projects.

REQUIREMENTS

The right candidate must have/be:

  • University degree level in relevant field.
  • Fluent in both Greek and English language.
  • At least 2 years of social media marketing experience.
  • Excellent copywriting skills (both in Greek and English).
  • Experience in creating compelling visual content.
  • Google Analytics Savvy.
  • Proficient user of all social media platforms.
  • Facebook Ads Experience (Familiar with Power Editor).
  • Photo editing (Photoshop) skills are a plus.
  • Proactive and positive can-do attitude.
  • Deep understanding of all aspects of digital marketing.
  • Strong analytical skills and data-driven thinking.
  • Self-driven with ability to take ownership of issues and follow through resolution and work with a high-level of autonomy in a fast-paced environment.

BENEFITS

The company offers:

  • Competitive salary
  • Extensive education
  • Central offices
  • Bonus opportunities

Δημοσιεύτηκε από : ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΣ '02

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 2103210577

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: asofianos@relevance.gr

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Java Engineer @ Agile Actors 

 

Οργανισμός: Agile Actors

Κλάδος: Πληροφορική και Επικοινωνίες

(Δημοσίευση: 15-09-2016)

DESCRIPTION

We are looking for passionate, multi-talented IT professionals with strong technology background, as well as a great propensity for creative problem solving.

Joining our local Scrum teams based in Athens, the successful candidate will work closely with international development teams and create mobile and web solutions in the area of online gaming.

REQUIREMENTS

A self-sufficient starter with passion for technology coupled with insightful skills and breakthrough ideas is a must!

  • 4+ years of working experience in Java
  • Knowledge and understanding of JEE and/or Spring platform
  • Knowledge of RDBMS/SQL and design patterns & principles
  • Experience with source control tools (SVN, Git) and build tools (Maven, Gradle)
  • Experience at writing and maintaining unit tests
  • Good understanding of REST standards
  • Bachelor’s degree in Computer Science or equivalent subject
  • Strong fundamental computer science skills (OOA/OOD, data structures, algorithms etc)
  • Strong problem solving skills and analytical thinking along with a desire to keep learning, growing & teaching
  • Precise and efficient communicator in English (written and verbal)
  • A disciplined approach and ability to work with cross-functional multicultural teams
  • Scrum agile methodologies

BENEFITS

  • Competitive remuneration package
  • Agile scheme of personalized goals and objectives, crafted by each professional
  • Professional development through real projects, coaching and trainings
  • Flexible working hours and ability to occasionally work from home
  • Private Insurance Plan.

Δημοσιεύτηκε από : ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΤΑΥΡΙΝΙΔΗΣ '02

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6976989604

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: filippos.stavrinidis@gmail.com

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Σχολικοί Ψυχολόγοι, Part-time 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 12-09-2016)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 16-09-2016)

Περιγραφή θέσης: Ο Οργανισμός αναζητά να προσλάβει Σχολικούς Ψυχολόγους, για τη σχολική περίοδο 2016-2017. Οι κατάλληλοι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν εμπειρία στην αξιολόγηση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και στο σχεδιασμό κατάλληλων παρεμβάσεων, καθώς και στη συμβουλευτική ομάδων με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Απαραίτητα προσόντα, εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε σχολικό πλαίσιο και διαθεσιμότητα κάθε Τρίτη και Πέμπτη μεταξύ 17.00 και 18.30 καθώς και ένα Σάββατο το μήνα μεταξύ 10.00 και 14.00.

Πρόσθετα προσόντα και δεξιότητες: Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Σχολική Ψυχολογία να έχουν εμπειρία με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή/και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες, υπομονή, δημιουργικότητα, οργανωτικότητα και την ικανότητα να εμπνεύσουν μια τάξη 10 -12 μαθητών με διαφορετικές μαθησιακές δεξιότητες και ανάγκες.

Ειδικότητα: 3 Σχολικοί Ψυχολόγοι

Μορφή απασχόλησης: Part-time

Αναλυτικά για τον οργανισμό και όλη την αγγελία δείτε εδώ.

Δημοσιεύτηκε από : ΞΕΝΙΑ ΠΑΣΧΟΠΟΥΛΟΥ '91

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

Εκπαιδευτικοί, Part-time 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 12-09-2016)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 16-09-2016)

Περιγραφή θέσης: Ο Οργανισμός αναζητά να προσλάβει εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με εμπειρία στη διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες για τη σχολική περίοδο 2016-2017. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 3 χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε τάξη και να είναι διαθέσιμοι κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 14.30. έως τις 17.00.

Πρόσθετα προσόντα και δεξιότητες: Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν επιμόρφωση ή/και εμπειρία με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή/και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες, υπομονή, δημιουργικότητα, οργανωτικότητα και την ικανότητα να εμπνεύσουν και να καθοδηγήσουν μια τάξη 10 -12 μαθητών με διαφορετικές μαθησιακές δεξιότητες και ανάγκες.

Ειδικότητες: 2 Φιλόλογοι, 2 Μαθηματικοί, 2 Χημικοί ή/και Φυσικοί.

Μορφή απασχόλησης: Part-time

Αναλυτικά για τον οργανισμό και τις θέσεις δείτε εδώ.

Δημοσιεύτηκε από : ΞΕΝΙΑ ΠΑΣΧΟΠΟΥΛΟΥ '91

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

Project Coordinator 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 12-09-2016)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 16-09-2016)

Περιγραφή θέσης: Ο Οργανισμός αναζητά να προσλάβει για τη σχολική περίοδο 2016-2017, έναν/μια part-time συντονιστή/τρια, με εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών στη διαχείριση κοινωνικών προγραμμάτων και πτυχίο ΑΕΙ. Ο/η κατάλληλος υποψήφιος/α, θα φροντίζει για την ομαλή διεξαγωγή των μαθημάτων και όλου του προγράμματος, θα έχει την ευθύνη της τήρησης των παραδοτέων, του χρονοδιαγράμματος και της οικονομικής παρακολούθησης του προγράμματος και θα αναφέρεται στο Δ/ντή προγραμμάτων. Ο/η υποψήφιος/α θα πρέπει να είναι διαθέσιμος/η κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 10.00 έως τις 18.00 καθώς και 1 Σάββατο το μήνα από τις 10.00 έως τις 14.00.

Πρόσθετα προσόντα και δεξιότητες: Ο/η υποψήφιος/α θα πρέπει να έχει πολύ καλή γνώση υπολογιστών, οργανωτικές ικανότητες, ευχέρεια στην επικοινωνία, ευελιξία, δεξιότητες διαχείρισης κρίσεων, υπομονή και αγάπη για τα παιδιά. Η εμπειρία σε σχολικό πλαίσιο και η επιμόρφωση στη διαχείριση προγραμμάτων, θα θεωρηθούν πρόσθετα προσόντα.

Ειδικότητα: Συντονιστής/τρια κοινωνικού προγράμματος.

Μορφή απασχόλησης: Part-time

Διαβάστε την σχετική αγγελία ΕΔΩ

Δημοσιεύτηκε από : ΞΕΝΙΑ ΠΑΣΧΟΠΟΥΛΟΥ '91

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ-ΣΤΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ 

 

Οργανισμός: ΤΕΧΜΕΛ Ε.Ε.

Κλάδος: Ακίνητα και Κατασκευές (Διαχείριση Ακινήτων, Τεχνικές και Κατασκευαστικές Εταιρείες, Αρχιτέκτονες, Μηχανικοί, Οικοδομικά)

(Δημοσίευση: 06-09-2016)

Τεχνική εταιρεία μελετών βιομηχανικών έργων κ εγκαταστάσεων, ζητάει μηχανικό δομικών έργων για σχεδιασμό-μελέτη μεταλλικών κατασκευών.
Άριστη γνώση Autocad σε περιβάλλον 3D ή Tekla κ απαραίτητη εμπειρία στην σχεδίαση μεταλλικών κατασκευών και φύλλων κοπής. Γνώση Robot, Word, Excel θα εκτιμηθεί.
Αποστολή βιογραφικών κ στο g.xydas@cad-studio.gr
Υπέυθυνος επικοινωνίας: Ι. Ξύδας – Έδρα εταιρείας: Καλλιθέα.

Δημοσιεύτηκε από : ΓΙΑΝΝΟΣ ΞΥΔΑΣ '90

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6986630765

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: giannisxidas@hotmail.com

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

© ΣΑΚΑ | Σύλλογος Αποφοίτων Κολλεγίου Αθηνών - Ψυχικού   Disclaimer | Δικαιώματα Πρόσβασης Designed & Developed by Converge