Απόφοιτοι προσλαμβάνουν

Εδώ μπορείτε να βρείτε αγγελίες πρόσληψης από Αποφοίτους για Αποφοίτους. Αν θέλετε να καταχωρήσετε κάποια αγγελία πρόσληψης στην εταιρία σας, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Link “Καταχωρήστε την αγγελία σας” και σε 2-3 λεπτά έχετε βοηθήσει τους συναποφοίτους σας και στηρίξει πολύ αποτελεσματικά τον ΣΑΚΑ!

Καταχωρήστε την αγγελία σας  

Corporate Development & Strategy 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: Τουριστικές και Ταξιδιωτικές Υπηρεσίες (Ξενοδοχεία, Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, Διοργάνωση Συνεδρίων, Τουριστικές Υπηρεσίες, Αεροπορία, Αεροπλοΐα

(Δημοσίευση: 15-11-2021)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 02-03-2020)

Description

Etraveli Group is one of the leading global flight centric Online Travel Agencies (OTAs) with 4bn+ euros in annual gross sales. We also operate flygresor.se, the #1 metasearcher (flight price comparison) in Sweden and Tripstack, the independent B2B arm of the group offering a variety of flight solutions such as LCC/airline direct content and complex itineraries (eg. virtual interlining).

Our diverse, dynamically growing team of 1000+ talented professionals is always on the lookout for more members to join our ranks and explore unlimited business opportunities together! Our 110 websites in 70+ countries across the globe include (but are not limited to) gotogate.compamediakopes.grmytrip.comflightnetworksupersavertravel.setrip.ru, trip.ae & flygresor.se.

Our headquarters are located in Stockholm Sweden, with additional offices in Uppsala, Gothenburg, Athens, Toronto, Buenos Aires and India so be prepared to travel!

Position Summary

As a member of the Corporate Development team at Etraveli Group you will be the “Jack of all trades”. You will work on all aspects of M&A as well as on Internal Strategic Initiatives assisting the Head of Corporate Development. You will be part of the Commercial Organization and work in close cooperation with internal as well as external teams.

If you are looking to work in travel and/or M&A and be part of an international company that just happens to have offices in Athens this is an ideal position for you.

Responsibilities

  • Assist the Head of Corporate Development with any active project
  • Conduct market research
  • Perform financial analysis, build financial models and prepare business cases
  • Work on all aspects of M&A (identification, assessment, due diligence, closing)
  • Run PMO integration office to ensure delivery of acquisition objectives
  • Lead Strategic Initiatives and projects (cross functional, optimization, business development, etc)
  • Perform data analysis that will drive valuable insights to be turned into actions
  • Develop strategic frameworks, competitor insights, trend assessments and business cases to support decision making and develop recommendations
  • Identify business challenges/inefficiencies and opportunities for improvement, and solve for them using analysis to drive strategic or tactical decisions
  • Collaborate closely with internal and external teams and stakeholders

Requirements

  • Master’s degree in a quantitative discipline such as Economics, Engineering, Finance, Accounting, Statistics, Mathematics. MBA will be considered a plus
  • At least 5 years of previous work experience, preferably with past experience in ecommerce, Banking, FMCG, Telco, Retail, investment baking, big 4 accounting firms or equivalent
  • Financial analysis and financial modeling skills
  • Excellent knowledge of excel (pivot tables, vba)
  • Business acumen, ability to see a project through and translate findings into business actions
  • Strong analytical skills with an eye for spotting areas of optimization
  • Results-focused and metrics-driven, self motivated, team player with a can-do attitude
  • Strong project management skills, attention to detail, ability to learn quickly and work well under pressure in a dynamic environment
  • Ability to work without close supervision, quick and resourceful, flexible, comfort with ambiguity
  • Creative, persistent, proactive, positive and outgoing personality, eager to learn
  • Excellent communication & presentation skills (oral & written) in English

Benefits

  • Work for a global and diverse company in a fast paced industry
  • Learn everything there is to know about travel
  • The chance to work with passionate professionals and grow professionally
  • A fun and informal work environment where you enjoy breakfast, play ping pong or join yoga lessons
  • Modern, bright open office plan stretching over 4000㎡
  • Competitive salary
  • Complimentary private health insurance

Δημοσιεύτηκε από : ΜΑΡΙΛΙΖΑ ΚΑΤΣΟΥΡΑΚΗ '99

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

Corporate Development & Strategy 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: Τουριστικές και Ταξιδιωτικές Υπηρεσίες (Ξενοδοχεία, Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, Διοργάνωση Συνεδρίων, Τουριστικές Υπηρεσίες, Αεροπορία, Αεροπλοΐα

(Δημοσίευση: 19-02-2020)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 02-03-2020)

https://apply.workable.com/e-travel-sa-1/j/A5DF0D8CDB/

https://www.etraveligroup.com/

Description

Etraveli Group is one of the leading global flight centric Online Travel Agencies (OTAs) with 4bn+ euros in annual gross sales. We also operate flygresor.se, the #1 metasearcher (flight price comparison) in Sweden and Tripstack, the independent B2B arm of the group offering a variety of flight solutions such as LCC/airline direct content and complex itineraries (eg. virtual interlining).

Our diverse, dynamically growing team of 1000+ talented professionals is always on the lookout for more members to join our ranks and explore unlimited business opportunities together! Our 110 websites in 70+ countries across the globe include (but are not limited to) gotogate.compamediakopes.grmytrip.comflightnetworksupersavertravel.setrip.ru, trip.ae & flygresor.se.

Our headquarters are located in Stockholm Sweden, with additional offices in Uppsala, Gothenburg, Athens, Toronto, Buenos Aires and India so be prepared to travel!

Position Summary

As a member of the Corporate Development team at Etraveli Group you will be the “Jack of all trades”. You will work on all aspects of M&A as well as on Internal Strategic Initiatives assisting the Head of Corporate Development. You will be part of the Commercial Organization and work in close cooperation with internal as well as external teams.

If you are looking to work in travel and/or M&A and be part of an international company that just happens to have offices in Athens this is an ideal position for you.

Responsibilities

  • Assist the Head of Corporate Development with any active project
  • Conduct market research
  • Perform financial analysis, build financial models and prepare business cases
  • Work on all aspects of M&A (identification, assessment, due diligence, closing)
  • Run PMO integration office to ensure delivery of acquisition objectives
  • Lead Strategic Initiatives and projects (cross functional, optimization, business development, etc)
  • Perform data analysis that will drive valuable insights to be turned into actions
  • Develop strategic frameworks, competitor insights, trend assessments and business cases to support decision making and develop recommendations
  • Identify business challenges/inefficiencies and opportunities for improvement, and solve for them using analysis to drive strategic or tactical decisions
  • Collaborate closely with internal and external teams and stakeholders

Requirements

  • Master’s degree in a quantitative discipline such as Economics, Engineering, Finance, Accounting, Statistics, Mathematics. MBA will be considered a plus
  • At least 5 years of previous work experience, preferably with past experience in ecommerce, Banking, FMCG, Telco, Retail, investment baking, big 4 accounting firms or equivalent
  • Financial analysis and financial modeling skills
  • Excellent knowledge of excel (pivot tables, vba)
  • Business acumen, ability to see a project through and translate findings into business actions
  • Strong analytical skills with an eye for spotting areas of optimization
  • Results-focused and metrics-driven, self motivated, team player with a can-do attitude
  • Strong project management skills, attention to detail, ability to learn quickly and work well under pressure in a dynamic environment
  • Ability to work without close supervision, quick and resourceful, flexible, comfort with ambiguity
  • Creative, persistent, proactive, positive and outgoing personality, eager to learn
  • Excellent communication & presentation skills (oral & written) in English

Benefits

  • Work for a global and diverse company in a fast paced industry
  • Learn everything there is to know about travel
  • The chance to work with passionate professionals and grow professionally
  • A fun and informal work environment where you enjoy breakfast, play ping pong or join yoga lessons
  • Modern, bright open office plan stretching over 4000㎡
  • Competitive salary
  • Complimentary private health insurance

Δημοσιεύτηκε από : ΜΑΡΙΛΙΖΑ ΚΑΤΣΟΥΡΑΚΗ '99

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

Marketing and Communications Manager 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 07-11-2019)

EKKA YACHTS, a market leader in distribution of the world’s most exclusive yachting brands and a preferred supplier of yachting services is seeking competent candidates to cover the position of Marketing and Communications Manager (MCM).

The MCM will be responsible for implementing the company’s marketing plan to re-position the company’s brand both domestically and internationally.

The MCM position requires deep comprehension of the dynamics and sensitivities associated in dealing with domestic and international high net-worth individuals.

The job will entail devising and executing the company’s marketing plan. Specifically, duties include execution of in-house marketing tasks (such as social media and email campaigns, customer relationship management, and PR) as well structuring the deployment of external resources (such as ad agencies, digital marketing agencies, event planners, content producers etc.).

The scope of activities under the MCM position will include:

  • CRM and Public Relations
  • Corporate Image and communication
  • Digital Marketing
  • Corporate Events and Trade shows
  • Advertising

The ideal candidate must possess:

  • Excellent interpersonal skills
  • Charismatic personality
  • Excellent written and spoken knowledge of English and Greek languages
  • Competence with digital channels
  • Some experience in organizing events
  • Experience (personal or professional) working or interacting with HNI
  • Good knowledge of content creation and image editing software
  • Academic credentials in marketing are required

Δημοσιεύτηκε από : ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΤΑΘΗΣ '05

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΝΕΟΣ-ΝΕΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ -ΑΘΗΝΑ 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: Νομικές Υπηρεσίες (Δικηγόροι, Συμβολαιογράφοι, Δικαστικοί Επιμελητές)

(Δημοσίευση: 29-10-2019)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 31-08-2019)

Δικηγορικό γραφείο στο Κολωνάκι με κύρια ενασχόληση στον τομέα του αστικού δικαίου  αναζητά νέα/-ο δικηγόρο για πλήρη απασχόληση. Απαραίτητη προϋπόθεση η άριστη γνώση προφορικου και γραπτού αγγλικού λόγου. Αποστείλατε βιογραφικά στο etpplaw@gmail.com

Δημοσιεύτηκε από : ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΡΙΝΤΖΟΣ '97

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Junior Financial Accountant 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: Ασφάλειες (Ασφαλιστικές Εταιρείες, Ασφαλιστικά γραφεία, Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές)

(Δημοσίευση: 27-09-2019)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 18-10-2019)

Junior Financial Accountant πολυεθνικός όμιλος που στην Ελλάδα δραστηριοποιείται με μια εταιρία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και άλλη μια στο χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης-παροχής υπηρεσιών διαχείρισης ασφαλιστικών κινδύνων

Δημοσιεύτηκε από : ΑΓΓΕΛΟΣ ΦΟΥΡΛΗΣ '02

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Project Manager- Υπεύθυνος Έργων 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: Ακίνητα και Κατασκευές (Διαχείριση Ακινήτων, Τεχνικές και Κατασκευαστικές Εταιρείες, Αρχιτέκτονες, Μηχανικοί, Οικοδομικά)

(Δημοσίευση: 22-05-2019)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 10-05-2019)

O/Η Υπεύθυνος Έργων συντονίζει διοικητικά και ελεγκτικά τις λειτουργίες σχεδιασμού, μελετών και προγραμματισμού έργων.

Πρέπει να επιτυγχάνει τις υψηλές απαιτήσεις ποιότητας των έργων, μέσα στα χρονικά όρια που έχουν συμφωνηθεί και να εξασφαλίζει την έγκαιρη, ολοκληρωμένη και σωστή επικοινωνία με τους πελάτες, με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση τους. Η εις βάθος γνώση του τομέα της κατασκευής πισίνας καθώς και επαρκείς βασικές τεχνικές πληροφορίες, είναι απαραίτητες ώστε να μπορεί να υποστηρίξει με πληρότητα και ικανοποιητική αυτονομία τους στόχους της εταιρείας

 

  1. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ

Μελέτη έργου

  • Εκπονεί τη μελέτη των προς κατασκευή έργων ώστε να καθορίζει τα απαιτούμενα υλικά (δομή) στο προκαθορισμένο χρόνο βάση συμφωνητικού και με το μικρότερο δυνατό κόστος.
  • Δημιουργεί και προτείνει ολοκληρωμένα σχέδια πισίνων σε συνεργασία με τους Υπεύθυνους Πωλήσεων.
  • Αναλύει με ακρίβεια τη δομή της προς κατασκευή πισίνας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος βάση συμφωνητικού.
  • Εκπονεί τα σχετικά με την κατασκευή της πισίνας δικαιολογητικά για την Πολεοδομία και την Υπηρεσία Υγιεινής.

Διαχείριση και επίβλεψη έργου

  • Καθορίζει το πρόγραμμα εκτέλεσης έργων με στόχο τη διατήρηση του κόστους τους στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα, φροντίζοντας παράλληλα για τη μεγιστοποίηση του καθημερινού όγκου εκτέλεσης έργων.
  • Εξασφαλίζει την ύπαρξη του απαραίτητου εξοπλισμού για κάθε φάση κατασκευής στο εργοτάξιο.
  • Συντονίζει τα Συνεργεία με τους Εργοδηγούς, Τεχνίτες και Εργολάβους της Εταιρίας.
  • Παρακολουθεί καθημερινά την εξέλιξη των έργων και ενημερώνει τα σχετικά εταιρικά συστήματα..

Εξυπηρέτηση πελατών

  • Εξασφαλίζει την υψηλότερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών και τη διατήρηση της φήμης και αξιοπιστίας της Εταιρίας σε υψηλό επίπεδο.
  • Παρακολουθεί στενά το βαθμό και τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών.
  • Παρακολουθεί, διαχειρίζεται και επιλύει τα παράπονα των πελατών κατά την εξέλιξη του έργου τους.

 

  1. ΠΡΟΣΟΝΤΑ

Μορφωτικό Επίπεδο: Μεταπτυχιακό

Επιθυμητό είδος σπουδών: Πολιτικός Μηχανικός

‘Ετη εργασιακής προϋπηρεσίας : Τουλάχιστον 5 έτη προϋπηρεσίας στον κλάδο επίβλεψης έργων σε κατασκευαστική εταιρία 

Ξένες γλώσσες: Άριστη γνώση Αγγλικών. Η γνώση Γαλλικών είναι θεμιτή.

Γνώσεις Η/Υ: Άριστη γνώση Ms Office, Autocad, Photoshop

Επιπλέον χαρακτηριστικά: Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες, Πρωτοβουλία- δυναμισμός, Δημιουργικότητα, Θέληση για προσωπική ανάπτυξη

Δημοσιεύτηκε από : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ '99

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Marketing & Communications Associate 

 

Οργανισμός: Endeavor Greece

Κλάδος: Marketing και Επικοινωνία (Διαφήμιση, Έρευνα αγοράς, Δημόσιες Σχέσεις)

(Δημοσίευση: 22-05-2019)

About Endeavor

Endeavor is leading the global movement to catalyze long-term economic growth by selecting, supporting and accelerating the best high impact entrepreneurs in the world. Through a prominent global network of 4,000+ mentors, Endeavor provides strategic guidance, access to capital and access to local and global partners. Endeavor currently supports 1,700+ entrepreneurs in 35+ emerging markets who have created 1.5 million jobs and generated $15 billion in revenue in 2018.

Role Objective:

To maintain and strengthen Endeavor Greece’s leadership positioning and brand awareness in Greece through developing a comprehensive brand marketing and communications strategy focused on events, outreach and web/social media.

Key Responsibilities

(1). Brand Management:

  • Work within Endeavor’s global corporate identity framework to build brand awareness as well as develop relevant collateral materials and marketing activities
  • Develop and implement overall branding, marketing, design and communications strategy
  • Work closely with partners to design and produce marketing and promotional material

(2). Event Management:

  • Maintain an annual events calendar. This includes development and execution of Endeavor managed and branded events as well as supporting Endeavor’s presence and participation in relevant community activities.
  • Collaborate with Endeavor Global, local team and stakeholders for the organization, logistics management and communication of events.

(3). Outreach and Thought Leadership:

  • Build and maintain contacts in the local press as well as help position Endeavor’s Managing Director, board members and entrepreneurs as effective spokespeople for entrepreneurship in Greece
  • Promote Endeavor, Endeavor Greece, entrepreneurs, programs as well as global and local initiatives and activities, in local and international media
  • Ensure Endeavor Greece participates and has an active role in events, panel discussions, forums and communities related to entrepreneurship in Greece

(4). Web and Social Media Content:

  • Maintain and update Endeavor Greece’s website
  • Execute a social media plan
  • Track, optimize and act on web/social media analytics.
  • Build, maintain and continuously improve Endeavor Greece’s online presence and stakeholder engagement, through all available channels

(5). Partnership Management & Stakeholder Servicing:

  • Build, support and engage Endeavor Greece mentors and partners
  • Support Endeavor Greece activities through establishing and servicing partnerships with communication synergies, sponsorships and other institutions
  • Support Entrepreneur Selection & Growth team in managing relationships with selected Endeavor Entrepreneurs
  • Work with Endeavor Global’s NY headquarters and other Endeavor affiliate offices to provide selected entrepreneurs with additional support and resources from Endeavor’s network

Qualifications

  • Bachelor’s degree with 1-3 years of relevant work experience
  • Demonstrated creativity in marketing and communications
  • Web and social media savvy
  • Strong copywriting skills
  • Exceptional business acumen: ability to identify and evaluate world-class entrepreneurs and companies
  • Strong work ethic
  • Strong interpersonal skills and ability to work in a team
  • Entrepreneurial personality and capacity to achieve significant results with limited resources
  • Self-starter and ability to work independently in a fast-paced, often ambiguous environment
  • Excellent oral and written communication skills both in English and Greek
  • Highly motivated, focused, creative, flexible, organized, and able to balance multiple priorities
  • Connecting personality, focus on servicing and managing multiple accounts, interacting with entrepreneurs, executives and mentors, providing value for all engaged stakeholders
  • Passion about entrepreneurship, business, economics and international development
  • Knowledge of the economic and business climate, activities and trends in Greece
  • Flexibility and willingness to travel
  • Strong computer software and graphics proficiency (Word, Excel, Powerpoint; Photoshop and InDesign knowledge a plus)

What we offer

  • Dynamic work environment in a highly qualified team
  • Access to international professionals in 30+ countries
  • Access to High-Impact entrepreneurs and corporate executives
  • Extensive development opportunities
  • Opportunity to have a significant impact on the developing local entrepreneurship ecosystem
  • Competitive compensation package

Compensation:

Aligned with a non-profit organization, Endeavor Greece offers a competitive base salary, bonus, and benefits package commensurate with experience.

If you are interested in this challenging, position and enjoy working with a dynamic team, please send us your CV and a cover letter in English at stavroula.neofytou@endeavor.org. All applications will be treated strictly confidential.

Δημοσιεύτηκε από : ΜΑΡΚΟΣ ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ '04

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6946512101

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: markos.kiosseoglou@endeavor.org

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

Entrepreneur Selection & Growth Manager 

 

Οργανισμός: Endeavor Greece

Κλάδος: Πληροφορική και Επικοινωνίες

(Δημοσίευση: 22-05-2019)

Endeavor—a global non-profit organization with an award-winning/innovative model for private-sector development—seeks a dynamic professional to join its’ operations in Athens, Greece, as Entrepreneur Selection & Growth Manager.

Key Responsibilities

(1). Coordinate Endeavor Greece’s Search & Selection Process:

  • Develop expertise in strategic industry verticals and proactively screen high-potential entrepreneurs running companies with EUR500,000 – EUR50 million in annual sales
  • Leverage Endeavor’s network of business leaders, investors, entrepreneurs, academics and journalists to “nominate” potential candidates
  • Assess companies’ growth potential, critical challenges, and the entrepreneurial capacity and mindset of the team
  • Draft company overviews and detailed case studies to be used at Endeavor’s Local and International Selection Panels. These case studies analyze business concepts, innovation, growth potential and management teams
  • Support entrepreneurs through the selection process through mentor research and outreach, meeting coordination and detailed note-taking
  • Prepare and train entrepreneurs for Local and International Selection Panels
  • Maintain an ongoing pipeline of potential entrepreneur candidates

(2). Accelerate Entrepreneur Impact through Endeavor Services:

  • Build deep relationships with local High-Impact Endeavor Entrepreneurs
  • Help Endeavor Greece Entrepreneurs grow faster and more effectively by anticipating and proactively managing their needs and required services
  • Design, develop, and manage all aspects of the support given to entrepreneurs including advisory boards, mentorship sessions with advisors and investors, and other strategic services related to talent and investment
  • Provide support in event, partner, and network services by helping event lead, involvement in partner communication and reporting, familiarizing oneself with entrepreneur portfolios to support calls, suggesting collaborations, and researching potential connections for companies.
  • Contribute to overall management by supporting with the logistics of recruiting, running reports and dashboards regularly to monitor service delivery, and familiarizing oneself with Endeavor’s existing network.
  • Independently facilitate efficient meetings with entrepreneurs through clear objectives and effectively structured discussions as well as strong relationships.
  • Monitor accounts and ensure that entrepreneurs are aware of programs and opportunities offered by Endeavor, and proactively suggest relevant services.
  • Work with Endeavor Global NY headquarters and other Endeavor affiliate offices to provide selected entrepreneurs with additional support and resources from Endeavor’s network

(3). Manage Entrepreneur Selection & Growth Associates:

  • Train and coach ESG team, providing clear direction and feedback and monitoring total entrepreneur pipeline and servicing
  • Ensure that company profiles are completed on time and are of the highest quality
  • Ensure that Endeavor Greece provides maximum value to its’ High-Impact Entrepreneurs

(4). Increase Endeavor’s brand awareness and leadership position

  • Assume an active role in Endeavor Greece’s marketing and positioning activities, providing input into MarComms strategy and messaging, acting as an ambassador of the organization and contributing to the blog, social media, press events and general publicity of Endeavor Greece

Qualifications

  • Bachelor’s degree with 3-7 years of relevant work experience (consulting, investment banking, private equity, business development, corporate development)
  • Strong writing and analytical skills
  • Exceptional business acumen: ability to identify and evaluate world-class entrepreneurs and companies
  • Strong work ethic
  • Strong interpersonal skills and ability to work in and manage a team
  • Entrepreneurial personality and capacity to achieve significant results with limited resources
  • Self-starter and ability to work independently in a fast-paced, often ambiguous environment
  • Excellent oral and written communication skills both in English and Greek
  • Highly motivated, focused, creative, flexible, organized, and able to balance multiple priorities
  • Connecting personality, focus on servicing and managing multiple accounts, interacting with entrepreneurs, executives and mentors, providing value for all engaged stakeholders
  • Passion about entrepreneurship, business, economics and international development
  • Knowledge of the economic and business climate, activities and trends in Greece
  • Flexibility and willingness to travel
  • Strong computer software proficiency on MS Office (Word, Excel, Power Point) is required, while familiarity with business software products (GSuite, Salesforce etc) will be considered a plus

What we offer

  • Dynamic work environment in a highly qualified team
  • Access to international professionals in 30+ countries
  • Access to High-Impact entrepreneurs and corporate executives
  • Extensive development opportunities
  • Opportunity to have a significant impact on the developing local entrepreneurship ecosystem
  • Competitive compensation package Compensation: Aligned with a non-profit organization, Endeavor Greece offers a competitive base salary, bonus, and benefits package commensurate with experience

If you are interested in this challenging, position and enjoy working with a dynamic team, please send us your CV and a cover letter in English at stavroula.neofytou@endeavor.org. All applications will be treated strictly confidential.

Δημοσιεύτηκε από : ΜΑΡΚΟΣ ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ '04

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6946512101

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: markos.kiosseoglou@endeavor.org

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

AUTOMOTIVE RESEARCH ANALYST 

 

Οργανισμός: JATO DYNAMICS HELLAS

Κλάδος: Αυτοκίνητα - Οχήματα (Παραγωγή, Εισαγωγή, Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο, Επισκευές)

(Δημοσίευση: 22-05-2019)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 31-12-2019)

Automotive Researchers/Analysts – Athens- English

The company is hiring a number of Automotive Researchers/Analysts to cover research needs related to  European regions.  The candidates will be required to analyse and code vehicle price and specifications  data on continuous basis for new vehicles from the European automotive industries into JATO’s database using our proprietary software,  on an accurate and timely manner.

All candidates will have at least a University Degree at B.Sc. level, preferably on a technical area. They MUST have a good command of written and spoken  English and preferably a  2nd foreign language

Candidates must be able to work from our office in Maroussi (Athens, Attica).

ENTRY SALARY: 1000 EUR GROSS X 14 MONTHS

Δημοσιεύτηκε από : ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΧΑΤΖΗΣΤΑΥΡΟΥ '85

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 2106207230

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: KATERINA.LIAPIS@JATO.COM

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Automotive Specialist 

 

Οργανισμός: JATO DYNAMICS HELLAS

Κλάδος: Πληροφορική και Επικοινωνίες

(Δημοσίευση: 22-05-2019)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 31-01-2019)

Automotive Researchers/Analysts – Athens- English AND other European language 

The company is hiring a number of Automotive Researchers/Analysts to cover research needs related to  European regions.  The candidates will be required to code cars and commercials price lists, specifications and Public Incentives data on continuous basis for new vehicles from the European automotive industries into a database using our proprietary software,  on an accurate and timely manner.

Additionally, the role involves writing articles in English (and in other local languages) for the Company’s international electronic news service.
This role requires good computer skills, a real ‘eye for detail’, as much of the work entails working with spread sheets, data manipulation and the translation of conditional relations into logical statements.

Candidate profile:

All candidates will have at least a University Degree at B.Sc. level, preferably on a technical area. They MUST have a good command of written and spoken:  English AND a  2nd foreign language: (preferably German)

Candidates must be able to work from our office in Maroussi (Athens, Attica).

Our ideal candidate is multi-talented and has strong communication, analytical, editorial and organizational skills, is highly self-motivated and flexible. He/she will have the ability to focus on detailed Excel spreadsheets. Substantial knowledge of Excel is essential. Previous research experience within a client focused, specialist environment, (preferably in an automotive environment) would be an asset, however this is considered an entry position, so University Graduates are also welcomed to apply.

All CVs must be submitted in English in order to be considered for this role

Travel to the Head Office in the UK may be occasionally required. Ability to travel abroad within the EU, the right to work in Greece and fulfilled military obligations for Greek male candidates are obligatory.

Δημοσιεύτηκε από : ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΧΑΤΖΗΣΤΑΥΡΟΥ '85

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 2106207230

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: EVANGELOS.HADJISTAVROU@JATO.COM

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Analyst position - Economic consulting in the energy and water sectors 

 

Οργανισμός: Economic Consulting Associates Ltd

Κλάδος: Ενέργεια (Παραγωγή, ΑΠΕ, Διάθεση, Εμπορία, Διαχείριση δικτύων)

(Δημοσίευση: 22-05-2019)

Economic Consulting Associates (ECA) was formed in 1997 to provide economic and regulatory consulting services to industry and government, ECA is a specialised economic consultancy.

Our team and approach are based on many years’ experience of carrying out economic and policy analysis, in the UK and worldwide. We specialise in advising on economics, policy and regulatory issues in the utilities industries, with particular expertise in the electricity, natural gas and water sectors.

The firm has a total of 27 professional staff members, based in offices in London, Bangkok, Greece and New Zealand. All staff members hold qualifications in either or both of economics and electrical engineering.

ECA has undertaken over 600 assignments in over 65 countries around the world and we have worked with over 40 regulatory authorities and 20 national utilities.

Analyst position

We are currently looking to hire Analysts in our London or Athens offices to join our growing team of 24 consultants. The successful candidate will be involved across a wide range of activities including quantitative economic and financial modelling, research in the latest developments in infrastructure economics and active involvement in business development. ECA’s flat hierarchical structure means that you will be working closely with our senior experts providing you with opportunities to quickly develop your skill set in infrastructure and regulatory economics. We encourage exposure to a wide variety of topics, sectors and geographic regions for Analysts, who are free to choose the area of specialisation later on in their careers.

The minimum requirements for the candidate are:

  • Economics, engineering, finance or energy related degree (MSc or PhD)
  • excellent written English with good report writing and presentation skills
  • high level of numeracy with very good modelling skills
  • willingness to travel internationally
  • keen interest in contributing to business development

Please send a letter outlining why you are interested in the position at ECA together with your CV to recruit@eca-uk.com.

Δημοσιεύτηκε από : ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΒΑΡΥΜΠΟΠΙΩΤΗΣ '03

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: +44 793 62 77 552

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: grigorios.v@eca-uk.com

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Analyst position - Economic Consulting Associates Ltd 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: Ενέργεια (Παραγωγή, ΑΠΕ, Διάθεση, Εμπορία, Διαχείριση δικτύων)

(Δημοσίευση: 19-03-2019)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 30-04-2019)

We are a specialised economic consulting firm formed in 1997 to provide economic and regulatory consulting services to industry and government. Our team and approach are based on many years’ experience of carrying out economic and policy analysis, in the UK and worldwide.

We specialise in advising on economics, policy and regulatory issues in the utilities industries, with particular expertise in the electricity, natural gas and water sectors. The firm has a total of 27 professional staff members, based in offices in London, Bangkok, Greece and New Zealand. All staff members hold qualifications in either or both of economics and electrical engineering.

You can find further information about us here: http://www.eca-uk.com/

Analyst Position

We are currently looking to hire Analysts in our London or Athens offices to join our growing team of 25 consultants. The successful candidate will be involved across a wide range of activities including quantitative economic and financial modelling, research in the latest developments in infrastructure economics and active involvement in business development. ECA’s flat hierarchical structure means that you will be working closely with our senior experts providing you with opportunities to quickly develop your skill set in infrastructure and regulatory economics. We encourage exposure to a wide variety of topics, sectors and geographic regions for Analysts, who are free to choose the area of specialisation later on in their careers.

The minimum requirements for the candidate are:

  • Economics, engineering, finance or energy related degree (MSc or PhD)
  • excellent written English with good report writing and presentation skills
  • high level of numeracy with very good modelling skills
  • willingness to travel internationally
  • keen interest in contributing to business development

Please send a letter outlining why you are interested in the position at ECA together with your CV to recruit@eca-uk.com.

Δημοσιεύτηκε από : ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΒΑΡΥΜΠΟΠΙΩΤΗΣ '03

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Ζητείται Δικηγόρος για εξειδικευμένο γραφείο δημοσίων έργων & δημοσίων συμβάσεων 

 

Οργανισμός: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

Κλάδος: Νομικές Υπηρεσίες (Δικηγόροι, Συμβολαιογράφοι, Δικαστικοί Επιμελητές)

(Δημοσίευση: 29-01-2019)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 08-02-2019)

Ζητείται νέος/α Δικηγόρος με υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα, εξαιρετική νομική συγκρότηση, βαθιά γνώση του Διοικητικού Δικαίου και του Ενωσιακού Δικαίου και πολύ καλή γνώση Εταιρικού Δικαίου, για αποκλειστική συνεργασία με δικηγορικό γραφείο εξειδικευμένο στο δίκαιο δημοσίων έργων, δημοσίων συμβάσεων και κατασκευών. Απαραίτητη η άπταιστη γνώση Αγγλικών και η πολύ καλή γνώση μιας άλλης ξένης γλώσσας (κατά προτίμηση Γαλλικών, Γερμανικών ή Ισπανικών). Ακαδημαϊκή ή εργασιακή εξειδίκευση στο δίκαιο των δημοσίων έργων, μεταπτυχιακοί τίτλοι και βαθμός πτυχίου θα συνεκτιμηθούν.  Αντικείμενο της εργασίας θα αποτελεί ο χειρισμός εξαιρετικά σύνθετων υποθέσεων δημοσίων έργων τόσο στο στάδιο της διαδικασίας ανάθεσής τους, όσο και στο στάδιο της κατασκευής τους.

Δημοσιεύτηκε από : ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΣΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ '80

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: Πληροφορία διαθέσιμη στα εγγεγραμμένα και ταμειακώς ενήμερα μέλη

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

E-commerce Assistant 

 

Οργανισμός: Anna Maria Mazaraki

Κλάδος: Ένδυση, Υπόδηση, Κοσμήματα, Αξεσουάρ (Παραγωγή, Εισαγωγή, Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο)

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Ζητείται υποψήφια για E-commerce Assistant για την εταιρία “Άννα Μαρία Μαζαράκη.”

Ζητάμε υπάλληλο για κάλυψη θέσης στο τμήμα του Ε-shop, απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση
  • Εξοικείωση με συστήματα ERP, CMS, CRM
  • Aπόφοιτη τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Άριστη γνώση ελληνικών & αγγλικών
  • Εμπειρία σε copy-writing είναι επιθυμητή

Επιπλέον χαρακτηριστικά:

  • Ενδιαφέρον για το χώρο της μόδας
  • Επικοινωνιακή
  • Εστίαση στη λεπτομέρεια
  • Συνεργασία και Ομαδικότητα

Αποστολή βιογραφικών στο careers@mazaraki.eu Υπόψη κας Σαμορέλη

 

Δημοσιεύτηκε από : ΑΛΕΞΙΑ-ΙΩΝΗ ΡΕΜΠΟΥΤΖΑΚΟΥ '09

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6936604990

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: careers@mazaraki.eu

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

ACCOUNT MANAGER - ΚΩΔ. ΘΕΣΗΣ : BD_SD/10.18 

 

Οργανισμός: ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ Α.Ε.

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Η εταιρία ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΑΕ, ηγέτιδα στον χώρο της φύλαξης και διαχείρισης φυσικών και ηλεκτρονικών αρχείων, καθώς και στις νέες τεχνολογίες διαχείρισης της πληροφορίας,  επιθυμεί να εντάξει άμεσα στο δυναμικό της, για πλήρη απασχόληση:

 ACCOUNT MANAGER

ΚΩΔ. ΘΕΣΗΣ : BD_SD/10.18

Ο Account Manager ανήκει στην Εμπορική Δ/νση

Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη των πωλήσεων.

Προσελκύει και επισκέπτεται πελάτες, διαμορφώνει, εκπονεί  και υποβάλλει με ακρίβεια τις προσφορές αναγνωρίζοντας τις ανάγκες τους σε βάθος και προσφέροντάς τους τις κατάλληλες λύσεις. Διαπραγματεύεται το εμπορικό σκέλος με τον πελάτη και είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του πελάτη και του Νομικού τμήματος της εταιρείας κατά την σύνταξη της σύμβασης. Στην συνέχεια ο Account Manager διατηρεί και εμπλουτίζει την σχέση με τον πελάτη σε συνεργασία με το Customer Service.

Αναγνωρίζει ανάγκες upselling & cross selling σε ήδη υπάρχοντες πελάτες.

Εκπαιδεύεται συνεχώς σε ήδη υπάρχουσες και νέες υπηρεσίες ολοκληρωμένης φύλαξης & διαχείρισης αρχείων.

Γνωρίζει, παρακολουθεί τις τάσεις στην Ελληνική αγορά σε τεχνολογικό και οικονομικό επίπεδο, προκειμένου να αναγνωρίσει ευκαιρίες. Συλλέγει πληροφορίες από την αγορά και την επικαιρότητα για να αναπτύξει τα πιθανά leads.

Η θέση απαιτεί υπευθυνότητα, ευελιξία, δεξιότητες στην πώληση και στην οργάνωση, εχεμύθεια και ομαδικότητα και αναφέρεται στον  Εμπορικό Διευθυντή.

 Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με κατεύθυνση/εξειδίκευση σε τεχνολογικό ή οικονομικό προσανατολισμό.
  • Εμπειρία τουλάχιστον 4 ετών σε αντίστοιχη θέση ανάπτυξης πωλήσεων.
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
  • Ευχέρεια χρήσης πληροφοριακών συστημάτων και χειρισμού των εφαρμογών MS Office.
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες.
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία.
  • Επαφή με διεθνές περιβάλλον εργασίας θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
  • Παροχή προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης
  • Εργασία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση & επιμόρφωση
  • Δυνατότητες εξέλιξης

Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν το βιογραφικό τους σημείωμα απαραίτητη αναγραφή στο θέμα τον κωδικό της θέσης, στο e-mail: hr@archeiothiki.gr.

Δημοσιεύτηκε από : ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΜΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ '86

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6932755754

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: cis@archeiothiki.gr

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

SALES SUPPORT 

 

Οργανισμός: ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ Α.Ε.

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Η εταιρία ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΑΕ, ηγέτιδα στον χώρο της φύλαξης και διαχείρισης φυσικών και ηλεκτρονικών αρχείων, καθώς και στις νέες τεχνολογίες διαχείρισης της πληροφορίας,  επιθυμεί να εντάξει άμεσα στο δυναμικό της, για πλήρη απασχόληση:

 SALES SUPPORT

Ο συνεργάτης Sales Support ανήκει στο Τμήμα Πωλήσεων.

Είναι υπεύθυνος για την υποστήριξη των πωλήσεων βοηθώντας στην ομαλή λειτουργία του τμήματος Πωλήσεων.

Δέχεται επικοινωνία από τους πελάτες και παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη. Συντάσσει προσφορές και προετοιμάζει τις συμβάσεις σε συνεργασία με τους Account Managers και το Νομικό τμήμα. Στην συνέχεια ο συνεργάτης Sales Support διατηρεί και εμπλουτίζει την σχέση με τον πελάτη σε συνεργασία με το Customer Service.

Εκπαιδεύεται συνεχώς στις ήδη υπάρχουσες και στις νέες υπηρεσίες της εταιρείας.

Η θέση απαιτεί υπευθυνότητα, ευελιξία, δεξιότητες στην οργάνωση, εχεμύθεια και ομαδικότητα.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με κατεύθυνση/εξειδίκευση στον οικονομικό, τεχνολογικό τομέα ή και μάρκετινγκ.
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση υποστήριξης πωλήσεων.
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
  • Ευχέρεια χρήσης πληροφοριακών συστημάτων και χειρισμού των εφαρμογών MS Office.
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες.
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
  • Παροχή προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης
  • Εργασία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση & επιμόρφωση
  • Δυνατότητες εξέλιξης στις πωλήσεις

Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν το βιογραφικό τους σημείωμα απαραίτητη αναγραφή στο θέμα τον κωδικό της θέσης, στο e-mail: hr@archeiothiki.gr.

Δημοσιεύτηκε από : ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΜΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ '86

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6932755754

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: cis@archeiothiki.gr

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Entrepreneur Selection & Growth Associate 

 

Οργανισμός: Endeavor Greece

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Key Responsibilities

(1). Coordinate Endeavor Greece’s Search & Selection Process:

  • Develop expertise in strategic industry verticals and proactively screen high-potential entrepreneurs running companies with EUR500,000 – EUR50 million in annual sales
  • Leverage Endeavor’s network of business leaders, investors, entrepreneurs, academics and journalists to “nominate” potential candidates
  • Assess companies’ growth potential, critical challenges, and the entrepreneurial capacity and mindset of the team
  • Draft company overviews and detailed case studies to be used at Endeavor’s Local and International Selection Panels. These case studies analyze business concepts, innovation, growth potential and management teams
  • Support entrepreneurs through the selection process through mentor research and outreach, meeting coordination and detailed note-taking
  • Prepare and train entrepreneurs for Local and International Selection Panels
  • Maintain an ongoing pipeline of potential entrepreneur candidates

(2). Accelerate Entrepreneur Impact through Endeavor Services:

  • Build deep relationships with local High-Impact Endeavor Entrepreneurs
  • Help Endeavor Greece Entrepreneurs grow faster and more effectively by anticipating and proactively managing their needs and required services
  • Design, develop, and manage all aspects of the support given to entrepreneurs including advisory boards, mentorship sessions with advisors and investors, and other strategic services related to talent and investment
  • Provide support in event, partner, and network services by helping event lead, involvement in partner communication and reporting, familiarizing oneself with entrepreneur portfolios to support calls, suggesting collaborations, and researching potential connections for companies.
  • Contribute to overall management by supporting with the logistics of recruiting, running reports and dashboards regularly to monitor service delivery, and familiarizing oneself with Endeavor’s existing network.
  • Independently facilitate efficient meetings with entrepreneurs through clear objectives and effectively structured discussions as well as strong relationships.
  • Monitor accounts and ensure that entrepreneurs are aware of programs and opportunities offered by Endeavor, and proactively suggest relevant services.
  • Work with Endeavor Global NY headquarters and other Endeavor affiliate offices to provide selected entrepreneurs with additional support and resources from Endeavor’s network

(3). Manage Entrepreneur Selection & Growth Associates:

  • Provide clear direction and feedback to the ESG team
  • Ensure that company profiles are completed on time and are of the highest quality
  • Ensure that Endeavor Greece provides maximum value to its’ High-Impact Entrepreneurs

(4). Increase Endeavor’s brand awareness and leadership position

  • Assume an active role in Endeavor Greece’s marketing and positioning activities, providing input into MarComms strategy and messaging, acting as an ambassador of the organization and contributing to the blog, social media, press events and general publicity of Endeavor Greece

Qualifications

  • Bachelor’s degree with 1-3 years of relevant work experience (consulting, investment banking, private equity, business development, corporate development)
  • Strong writing and analytical skills
  • Exceptional business acumen: ability to identify and evaluate world-class entrepreneurs and companies
  • Strong work ethic
  • Strong interpersonal skills and ability to work in and manage a team
  • Entrepreneurial personality and capacity to achieve significant results with limited resources
  • Self-starter and ability to work independently in a fast-paced, often ambiguous environment
  • Excellent oral and written communication skills both in English and Greek
  • Highly motivated, focused, creative, flexible, organized, and able to balance multiple priorities
  • Connecting personality, focus on servicing and managing multiple accounts, interacting with entrepreneurs, executives and mentors, providing value for all engaged stakeholders
  • Passion about entrepreneurship, business, economics and international development
  • Knowledge of the economic and business climate, activities and trends in Greece
  • Flexibility and willingness to travel
  • Strong computer software proficiency on MS Office (Word, Excel, Power Point) is required, while familiarity with business software products (GSuite, Salesforce etc) will be considered a plus

What we offer

  • Dynamic work environment in a highly qualified team
  • Access to international professionals in 30+ countries
  • Access to High-Impact entrepreneurs and corporate executives
  • Extensive development opportunities
  • Opportunity to have a significant impact on the developing local entrepreneurship ecosystem
  • Competitive compensation package

Δημοσιεύτηκε από : ΜΑΡΚΟΣ ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ '04

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6946512101

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: markos.kiosseoglou@endeavor.org

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

Marketing & Communications Associate 

 

Οργανισμός: Endeavor Greece

Κλάδος: -- Λοιπά --

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Key Responsibilities

(1). Brand Management:

  • Work within Endeavor’s global corporate identity framework to build brand awareness as well as develop relevant collateral materials and marketing activities
  • Develop and implement overall branding, marketing, design and communications strategy
  • Work closely with partners to design and produce marketing and promotional material

(2). Event Management:

  • Maintain an annual events calendar. This includes development and execution of Endeavor managed and branded events as well as supporting Endeavor’s presence and participation in relevant community activities.
  • Collaborate with Endeavor Global, local team and stakeholders for the organization, logistics management and communication of events.

(3). Outreach and Thought Leadership:

  • Build and maintain contacts in the local press as well as help position Endeavor’s Managing Director, board members and entrepreneurs as effective spokespeople for entrepreneurship in Greece
  • Promote Endeavor, Endeavor Greece, entrepreneurs, programs as well as global and local initiatives and activities, in local and international media
  • Ensure Endeavor Greece participates and has an active role in events, panel discussions, forums and communities related to entrepreneurship in Greece

(4). Web and Social Media Content:

  • Maintain and update Endeavor Greece’s website
  • Execute a social media plan
  • Track, optimize and act on web/social media analytics.
  • Build, maintain and continuously improve Endeavor Greece’s online presence and stakeholder engagement, through all available channels

(5). Partnership Management & Stakeholder Servicing:

  • Build, support and engage Endeavor Greece mentors and partners
  • Support Endeavor Greece activities through establishing and servicing partnerships with communication synergies, sponsorships and other institutions
  • Support Entrepreneur Selection & Growth team in managing relationships with selected Endeavor Entrepreneurs
  • Work with Endeavor Global’s NY headquarters and other Endeavor affiliate offices to provide selected entrepreneurs with additional support and resources from Endeavor’s network

Qualifications

  • Bachelor’s degree with 1-3 years of relevant work experience
  • Demonstrated creativity in marketing and communications
  • Web and social media savvy
  • Strong copywriting skills
  • Exceptional business acumen: ability to identify and evaluate world-class entrepreneurs and companies
  • Strong work ethic
  • Strong interpersonal skills and ability to work in a team
  • Entrepreneurial personality and capacity to achieve significant results with limited resources
  • Self-starter and ability to work independently in a fast-paced, often ambiguous environment
  • Excellent oral and written communication skills both in English and Greek
  • Highly motivated, focused, creative, flexible, organized, and able to balance multiple priorities
  • Connecting personality, focus on servicing and managing multiple accounts, interacting with entrepreneurs, executives and mentors, providing value for all engaged stakeholders
  • Passion about entrepreneurship, business, economics and international development
  • Knowledge of the economic and business climate, activities and trends in Greece
  • Flexibility and willingness to travel
  • Strong computer software and graphics proficiency (Word, Excel, Powerpoint; Photoshop and InDesign knowledge a plus)

What we offer

  • Dynamic work environment in a highly qualified team
  • Access to international professionals in 30+ countries
  • Access to High-Impact entrepreneurs and corporate executives
  • Extensive development opportunities
  • Opportunity to have a significant impact on the developing local entrepreneurship ecosystem
  • Competitive compensation package

Δημοσιεύτηκε από : ΜΑΡΚΟΣ ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ '04

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6946512101

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: markos.kiosseoglou@endeavor.org

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

Digital Marketing Analyst 

 

Οργανισμός: ANNA MARIA MAZARAKI

Κλάδος: Ένδυση, Υπόδηση, Κοσμήματα, Αξεσουάρ (Παραγωγή, Εισαγωγή, Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο)

(Δημοσίευση: 05-11-2018)

Digital Marketing Analyst

Ζητείται από την εταιρεία κοσμημάτων «Άννα Μαρία Μαζαράκη» Digital Marketing Analyst, για τη στελέχωση θέσης στο τμήμα Marketing της εταιρείας, με ενθουσιασμό και πάθος για τη μόδα, το κόσμημα και το design.

 

Περιγραφή Θέσης

  • Διαχείριση & παρακολούθηση όλων των εργαλείων Analytics για την συλλογή δεδομένων (social media, web analytics, rankings etc.)
  • Mέτρηση και reporting όλων των ενεργειών του τμήματος
  • Παρακολούθηση & βελτιστοποίηση των καναλιών(Facebook, Instagram, Youtube, Website, Blog, Google Ads)
  • Συμμετοχή στη στρατηγική digital marketing campaigns, SEO/SEM, email, social media & display advertising
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη creative content βάση online trends, searches & seasonality
  • Συμμετοχή σε όλες τις δραστηριότητες του τμήματος Marketing και Επικοινωνίας

Προφίλ Υποψηφίου

  • Πτυχίο Marketing, επικοινωνίας, ή συναφούς επιστημονικού πεδίου
  • 2+ χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση ή εμπειρία στο ψηφιακό marketing/ επικοινωνία
  • Καλή γνώση online εφαρμογών (CMS, Analytics, Εmail platforms etc.)
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα (γραπτά και προφορικά)
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη του ομαδικού αποτελέσματος
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Θετική ενέργεια, φαντασία και οργάνωση

Σχετικά με την Άννα Μαρία Μαζαράκη Α. Ε.:

Απόλαυση, χαρά, χαμόγελο, μόδα, χρώματα, σχέδια, στυλ. Αυτό σημαίνει για εμάς το κόσμημα. Η Άννα Μαρία Μαζαράκη ξεκίνησε να σχεδιάζει κοσμήματα το 1995 για τις φίλες της, για όλες εκείνες τις γυναίκες που θέλουν να ανανεώνουν το στυλ τους συνέχεια. Από την αρχή, το όραμα της εταιρείας ήταν, όλοι να μπορούν να απολαύσουν την μοναδικότητα του κοσμήματος χωρίς ενδοιασμούς και χωρίς άγχος για την τιμή.  Η προσιτή πολυτέλεια μας εμπνέει και μας φτιάχνει τη διάθεση.  Σε όλα μας τα καταστήματα μας θα συναντήσετε τα κορίτσια μας που είναι πάντα χαμογελαστά και έτοιμα να  δώσουν τις πιο όμορφες και μοδάτες συμβουλές. Ανυπομονούμε να σας γνωρίσουμε και να σας φτιάξουμε το κέφι σε ένα από τα 20 καταστήματα μας σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο.

 

Αποστολή βιογραφικών στο a.rempoutzakou@mazaraki.eu

Δημοσιεύτηκε από : ΑΛΕΞΙΑ-ΙΩΝΗ ΡΕΜΠΟΥΤΖΑΚΟΥ '09

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6936604990

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: A.REMPOUTZAKOU@MAZARAKI.EU

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

DIAGEO - Islanders 2018 

 

Οργανισμός: DIAGEO

Κλάδος: Τρόφιμα - Ποτά (Παραγωγή, Εισαγωγή, Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο)

(Δημοσίευση: 30-01-2018)

(Προθεσμία Υποβολής CV : 12-02-2018)

Επικοινωνούμε μαζί σας, για να σας γνωστοποιήσουμε ένα σημαντικό project της εταιρείας μας, πολυεθνικού οργανισμού στον χώρο των τροφίμων/ποτών. Αναζητούμε πάνω από 11 άτομα για να χτίσουν την ομάδα Islanders (Sales Representatives), που ενισχύει το δυναμικό των πωλήσεών μας για την τουριστική περίοδο, και τρέχει με επιτυχία τα τελευταία 13 χρόνια.  Πρόκειται για στελέχωση ομάδας Πωλητών που θα εργαστούν για τους μήνες Μάρτιο με Οκτώβριο 2018 [7 μήνη εργασία], με έδρα σε κάποιο από τα νησιά της Ελλάδος.

Παράλληλα το πρόγραμμα αντιπροσωπεύει τη βασική πηγή ταλέντων για μόνιμες θέσεις στον οργανισμό μας σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, καθώς τα τελευταία χρόνια περισσότεροι από 1 στους 3 ταλαντούχους συμμετέχοντες έχουν απορροφηθεί και εξελιχθεί στο δυναμικό της εταιρείας, έχοντας ενισχύσει τις εμπορικές και ηγετικές τους δεξιότητες.

Για το πρόγραμμα αυτό αναζητούμε Υποψηφίους – Πτυχιούχους, με μικρή επαγγελματική εμπειρία, κατά προτίμηση σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών/πωλήσεις, τουρισμό, και εστίαση. Απαραίτητη προϋπόθεση το πτυχίο και η άδεια οδήγησης – καθώς η έδρα εργασίας θα είναι σε νησί και οι μετακινήσεις θα γίνονται με αυτοκίνητο που παρέχει ο οργανισμός.

Στα links που ακολουθούν θα μπορέσετε να δείτε την αγγελία που αφορά στο πρόγραμμα Islanders (Sales Representatives -Temporary positions), στο Kariera και θα βρείτε επισυναπτόμενο το αρχείο pdf της αγγελίας για διευκόλυνσή σας.

Θα θέλαμε να επικοινωνήσετε αυτές τις θέσεις στους Πτυχιούχους και Μεταπτυχιακούς σας φοιτητές και αποφοίτους με σκοπό να στείλουν το βιογραφικό τους στο e mail της αποφοίτου που δίνεται εδώ: xenia.paschopoulou@diageo.com ή/και xenia.career@gmail.com. Εναλλακτικά θα δείτε και στο επισυναπτόμενο pdf μπορείτε να αποστείλλετε και απευθείας στο e mail που αναγράφεται μέσα στην περιγραφή θέσης.

Δημοσιεύτηκε από : ΞΕΝΙΑ ΠΑΣΧΟΠΟΥΛΟΥ '91

Τηλέφωνο Επικοινωνίας Αποφοίτου: 6974068307

E-mail Επικοινωνίας Αποφοίτου: xenia.career@gmail.com

(Αν ο απόφοιτος έχει σημειώσει τηλέφωνο / e-mail επικοινωνίας, τότε θα χαρεί να επικοινωνήσετε μαζί του για να σας δώσει inside info για την αγγελία και την εταιρία)

Κατεβάστε το Αναλυτικό Job Opening

© ΣΑΚΑ | Σύλλογος Αποφοίτων Κολλεγίου Αθηνών - Ψυχικού   Disclaimer | Δικαιώματα Πρόσβασης Designed & Developed by Converge